Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! При отриманні посилки, НА ПОШТІ уважно огляньте упаковку та сам товар на наявність механічних пошкоджень! Претензії щодо механічних пошкоджень після отримання посилки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ! У разі виявлення механічних пошкоджень - складіть акт пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки - повідомте нам про ситуацію, що склалася. Протягом 24-ох годин (після отримання повернення) Вам на вибір -Буде компенсована сума покупки -відправлено аналогічний товар на заміну пошкодженому Подальший розгляд служби доставки ми беремо на себе! Товар раптово зламався чи працює не так як потрібно – що робити? Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення! 1. Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані) 2. Заповніть форму для гарантійних ремонтів 3. Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки Повернення Товар, придбаний у нашому магазині, підлягає поверненню згідно із Законом про захист прав споживачів. Для збереження за собою права на повернення Вам потрібно дотримуватись кількох простих правил: - Поверненню підлягає лише товар належної якості - не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину), - немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку - тільки в оригінальній упаковці та повній комплектації - Його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню - Минуло менше 14 днів з моменту придбання товарів Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця!!! Що мені зробити для повернення товару? 1. Повідомте менеджеру про свій намір повернути товар 2. Ретельно запакуйте посилку і надішліть на вказану менеджером адресу 3. Відправте менеджеру трек номер посилки та чекайте на повернення коштів Увага! Повернення коштів або обмін на інший товар здійснюється після отримання посилки протягом 24 годин!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.